.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تداوم رفتارهای عجیب در اداره كل ورزش مازندران
فرار از پاسخگویی ،با فیلترینگ شمال نیوز !
به دنبال انتشار سلسله اخبار ، در خصوص نابساماني هاي ورزش مازندران و برخی اتفاقات و حواشی آن از سوي پايگاه خبري شمال نیوز ، ،مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در اقدامی ضد فرهنگی دستور ...

به دنبال انتشار سلسله اخبار ، تحليل ها و يادداشت هايي در خصوص نابساماني هاي ورزش مازندران و برخی اتفاقات و حواشی آن از سوي پايگاه خبري شمال نیوز ، ،مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در اقدامی ضد فرهنگی دستور از دسترس خارج کردن(فیلتر) این سایت پر مخاطب را در اين اداره صادر کرد.

این دستور پس از مطالب پی در پی اين سايت هاي خبري از ضعف شدید مدیریتی در دستگاه ورزش مازندران صورت پذیرفت و علی رغم مخالفت جمعی از کارکنان این اداره کل ، این تصمیم عملی و هم اکنون سایت شمال نیوز با دست كاري در سرور مركزي اداره کل ورزش و جوانان مازندران از دسترس کاربران خارج شده اند.

جمعي از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در تماس با دفتر شمال نيوز اظهار داشتند : وقتی توصیه های شفاهی پریچهره برای عدم مراجعه همکاران به سايت هاي منتقد با عدم استقبال روبرو شد ، وی با دستور منفعلانه ، اين سایت را از دسترس خارج نمود .

لازم بذکر است بسیاری از سایت های خبری و رسانه های جمعی در استان نسبت به عملکرد مدیر کل ورزش و جوانان مازندران انتقاد داشته تا آنجا که وی حتی تاكنون حاضر به پاسخگویی شفاف به مطالب منتشره نشده است .

البته این را نیز نباید فراموش کرد مدیری که نسبت به انتقاد رسانه های جمعی پاسخگو نبوده و نمی تواند اخبار شفاف آنان را تکذیب نماید چاره ای جز فیلتر کردن برای خود نمی بیند.

امید است وزير محترم ورزش و جوانان و مسئولین ارشد استانی که همواره بر اطلاع رسانی شفاف از سوی رسانه ها تاکید دارند نسبت به موضوعات مطرح شده رسانه های جمعی در خصوص ورزش مازندران بررسی های لازم را معمول دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 دي 1390
اگر این موضوع واقعیت داشته باشد باید فاتحه آن اداره کل را خواند.دستگاهی که متولی امور جوانان و ورزش کشور است.
نا شناس 27 دي 1390
دستگاهي كه روساي هيئتهاي ورزشيش در سطح يك استان ،ديپلم هست تازه از نوع ورزش نديدش ،چه توقعي داريد
نا شناس 27 دي 1390
احتمالا فردا نوبت شمال فردا و دریا نیوز است
نا شناس 27 دي 1390
رویکردی که وزیر رسانه ای ورزش دارد جای تعجب داره
نا شناس 27 دي 1390
اداره ورزش مازندران همانند ورزش کشور سالهاست که مشکل دارد و از نظم اداری,چارچوب حرفه ای ,سیستم سازمانی ,ضوابط ,شایسته سالاری بی بهره است و در سیطره روابط و روزمرگی اداره میشود و این موضوع مسله تازه ای نیست و با غوغا و هیاهو هم مشکلات حل نشده و صرفا منجر به جابجایی فیزیکی افراد میگردد بدون انکه تحول زیربنایی و مدیریتی موثر انجام شود ورزش مازندران باید توسط افراد تحصیل کرده و آشنا با دنیای ورزش اداره شود نه افرادی که هدفشان منافع شخصی و نان قرض دادن به یکدیگر و اعمال روابط بجای ضوابط است البته این مشکلات متاسفانه در اکثر ادارات استان وجود داشته که نمود ان در تشکیلات ورزش بیشتر است و تنها بیاری تحول خواهی مردم و استفاده از کارشناسان زبده قابل بهبود میباشد
علي 27 دي 1390
در زمان مدير عاملي .....در ....مازندران هم ما همين مشكل را داشتيم البته هم اكنون ......بعد از اختلاس ايشان بركنار ولي به سمت مدير كل ......مشغول به كار شده و مجددا سعي ميكند باند خويش را در ..... ارتقا مقام دهد
نا شناس 27 دي 1390
البته روح الله خان معافی هم دست کمی از ایشون نداره تمام سعیشو داره میکنه جای پریچهره رو بگیره باریک واقعا براتون متاسفم
نا شناس 27 دي 1390
مدير يك نهاد بايد كامنداشو ترقيب به كار كردن كنه نه اينكه مدام بر ضد خودشون و ادارشون و مديرشون مطلب تو سايتهاي مختلف بنويسن، بنظرم كار درستي كرده اين از اختيارات هر مديره كه در حيطه خودش نظارت داشته باشه
ساروی اصیل 27 دي 1390
نظرم رو نزدی ... دیدی ترسیدی متاسفم برات دیدی چیزی که نوشتی حقیقت نداره
ساعي 27 دي 1390
كجاش فيلتر شده است من از اداره كل پيام فرستادم! خيلي ....
نا شناس 27 دي 1390
پس بخاطر همین بود امروز روابط عمومی اداره کل داشت از همکارمون می پرسید که این خبر درسته که گفتند شمال را فیلتر کنید اون بنده خدا هم گفت آره ، هادی خلردی گفت .آقا این هادی خلردی بکب از بزرگترین بیچاره کننده ورزش مازندران هست آخه مرد حساب ما که میدونیم جنابعالی با داشتن چند پست قبر سعادتمند را هم کندی این هم می دونیم نقشه رد کردن رسولی از هیات فوتبال به هیات روستایی را خودت طراحی کرده بودی تا با رفتن رسولی از هیات فوتبال بستر را برای کنار گذاشتن بهروان آماده کرده باشی که متاسفانه بحرگرد نقشتو نقشه بر آب کرد ( راستی این آقای بحرگرد کجاست؟)
الاًن هم که مشفول آماده شدن برای گرفتن پست ریس هیات فوتبال هستی اما اینو بدون تو و پریچهره ماه های آخر حکومتتون را دارید پشت سر می زارید مرد حساب مگه اینجا لیبی هست و تو هم قذافی که رسانه ها را دستور می دی فیلتر کنند تا کارمنداتون نتونند کامنت تو شمال نیوز بزارن؟ بهتر دنبال یک پست تو حمل نقل باشی تا نگن بایستی بری ترمینال بلیط بفروشی.( تهران دو نفر اونم دربست.)
این حرف من کاملاً صحیح هست چون امروز تو اداره شنیدیم خلردی وقتی این خبر را تو شمال نیوز دید با این که خودش دستور داده شمال نیوز را فیلترینگ بکنند گفته جوابیه دندان شکن هم بدین.!!
عباس 27 دي 1390
نميدونم چرا اين شمال نيوز مخابرات رو بجاش ....... گزاشته بابا از عباسپور مي ترسي يا از باندش
غریب مازندران 27 دي 1390
یکی از کارهای مهم و بزرگواری های جناب آقای پریچهره در حقّ مردم غرب مازندران، تشکیل کارگروه ورزش و جوانان غرب مازندران به مرکزیّت تنکابن بوده است. که با این کار این مدیرکلّ عزیز، امور مربوط به ورزش و جوانان شهرستان های غرب استان از نوشهر تا رامسر مستقل از ساری و زیر نظر تنکابن اداره و در مورد آن شهرستانها تصمیمی اتّخاذ می شود.

ما غرب استانی ها از جناب آقای پریچهره مدیرکل محترم ورزش و جوانان راضی بوده و حمایت مان رو از این مدیر کل عزیز و مردمی اعلام می داریم. _ از طرف اهالی غرب مازندران یا همان (غریب مازندران)
نا شناس 27 دي 1390
آقاي رمداني تو كه خبر مربوط به فيلترينگ رو ميزني چرا نظرات قبلي منو فيلتر كردي
نا شناس 27 دي 1390
آقای خلردی ( چهره بنام در ورزش فوتبال مازندران ) واقعا شایستگی اش بیشتر از اینهاست لطفا کمی تآمل داشته باش و زود قضاوت نکن . درزی
l ...م 27 دي 1390
از اینکه اداره کل ورزش وجوانان استان مازندران هرکی به هرکی است شک نکنید !!!هر کی رفته تو سرزمین ورزش برایخودش با پول اداره تبلیغات کرده پست گرفته !! ریس یکی از شهرهاس ساحلی باهمین شکل ریس برتر شده وحتی ترفیه هم گرفته واین در حالی بوده که در همان شهر اصلا حصور فیزیگی نداشته!! جناب پریچهره مترسک یک باند مخوف دراداره کل است آنها همونای هستند که بشکلهای مختلف 20 الی 30 سالی است دارند دراونجا حکو مت میکنند همه انتصابها با اونهاست ؟کی بیاید وکی برود با اونهاست در تشکیلات ورزش مازندران کار برای رصای خدا وخلق خدا معنا ندارد!!! مهم این است که باید با اونا باشی کارمندوریس ویا پیمانگار ندارد؟؟؟؟
l ...م 27 دي 1390
از اینکه اداره کل ورزش وجوانان استان مازندران هرکی به هرکی است شک نکنید !!!هر کی رفته تو سرزمین ورزش برایخودش با پول اداره تبلیغات کرده پست گرفته !! ریس یکی از شهرهاس ساحلی باهمین شکل ریس برتر شده وحتی ترفیه هم گرفته واین در حالی بوده که در همان شهر اصلا حصور فیزیگی نداشته!! جناب پریچهره مترسک یک باند مخوف دراداره کل است آنها همونای هستند که بشکلهای مختلف 20 الی 30 سالی است دارند دراونجا حکو مت میکنند همه انتصابها با اونهاست ؟کی بیاید وکی برود با اونهاست در تشکیلات ورزش مازندران کار برای رصای خدا وخلق خدا معنا ندارد!!! مهم این است که باید با اونا باشی کارمندوریس ویا پیمانگار ندارد؟؟؟؟
نا شناس 27 دي 1390
چشم اقای معاون سیاسی روشن با این مدیر کلاش
عباس 27 دي 1390
مخابرات هم همين وضه برقرار بود با امدن مدير جديد كمي بهتر شد ولي باند قبلي دوباره دارن ميان مخصوصا در موبايل
نا شناس 27 دي 1390
با سلام خدمت متوليان زحمت كش سايت خبري تحليلي شمال نيوز.
بنده نه تربيت بدني چي هستم نه ورزش كار حرفه اي ولي از روزي كه آقاي پريچهره به اين سمت منصوب شدن با جبهه گيري سايت شما روبرو هستن .يعني يك اداره كل با اين عظمت يك دستاورد مثبت هم نداشت كه شما بر حسب وظيفه ذاتي تون اعلام كنيداز بين 30 الي 40 اداره كل مستقر در مازندران واضحه اين سايت با سياست غرض ورزي داره نسبت به اين اداره كل مواضع خودش رو اعلام ميكنه.انتقاد حق مسلم رسانه هاست ولي نه اينطور هدف دار مغروضانه و مداوم اونم فقط اين اداره كل.البته شايد دستگاه هاي دولتي ديگه تو مازندران هم تحت شعاع اخبار شما باشن ولي انصافا اگر به طور مثال با راه و ترابري مقايسه كنيد به ازا هر چند ده خبر براي تربيت بدني يك خبر براي اداره راه منتشر شده.
با تشكر از ساري
.
نا شناس 27 دي 1390
بابا مردم ساده نباشید مدیر روابط عمومیش همه این خط هارو میده شک نکنید
نا شناس 27 دي 1390
یع... چرا شایعه پراکنی میکنی؟ همه اینها زیر سره تو ست خوشبحال پریچهره مار تو استینش داره تو فقط قصد داری پریچهره رو نابود کنی از خبر های دروغی و بی محتوایی که رو سایتت کار میکنی بدون هماهنگی با مدیر معلومه .
نا شناس 27 دي 1390
با تشکر از اقدامات جناب مدیر کل ورزش(با وجود این افراد جوانان باید غاز بچرانند)به دلیل اقدامات مفیدتان در رابطه با اعتلای ورزش استان.اقداماتی چون قهرمانی نساجی.نایب قهرمانی صنعت ساری در لیگ برتر و صعود شموشک به رقابت های جام باشگاه های جهان.خسته نباشی برادر.واقعا حقت این نبود تو باید دبیر کل یا رییس فیفا میشدی.حیف و صد حیف!
نا شناس 27 دي 1390
سلام

اقای ... : شنیدم اقای پریچهره این پسر خوشتیپه اداره کل مسچی رو فرستاده با پرچم صلح و دوستی خدمتتون البته ایشون دلال تشریف دارن ..

اقای مسچی رو میگم حامل پیغام دوستی و مودت اقای رئیسشون به تمام رسانه های مخالف هستند البته با پیشنهاد های ....؟

احسنت به شما فر زند رشید انقلاب که زیر بار این باج ها و رشوه ها نرفتید شما دین خودتون رو به شهدا ادا کردید درود شهدا بر شما

شما رو قسم میدم کوتاه نیاید و تا خر در مقابل این افراد بایستید
نا شناس 27 دي 1390
مسول روابط عمومی اش ادم خطرناک وزیر اب زنه کاملا میشناسمش زیر اب 12 جوان رو تو نکا زد و از کار بیکارشو کرد این رو من خبر دارم
نا شناس 27 دي 1390
افتخار ورزش مازندران این است که بیش از 50 در صد بدنه تشکیلا ت ورزش مازندران متشکل از نیروهای تحصیل کرده ودارای مدارک دانشگاهی درسطح کارشناسی وکارشناسی ارشد بوده که بخش اعظمی از آن مرهون تلاش مدیر کل محترممان جناب اقای پریچهره است . دوستان مهر ورزمان بدانند کما اینکه می دانند پریچهره از بدنه ورزش هست ،از فارغ التحصیلان دانشکده تربیت بدنی است که از بدو ورود در قسمت های مختلف انجام وظیف نموده ومدیری است که پلکان ترقی را طی کرده وبرخلاف سایر مدیران با اسانسور بالا نیامده است . زیرو بم اداره را خیلی بهتر از مدیران دیگر می داند من بعنوان یک کارشناس بعضا از زیرکی وزکاوت ایشان لذت می برم که شاید به مزاج خیلی از دوستانمان خوش نیاید. ومدیری انتقاد پذیر و کارشناس محور است .
نا شناس 27 دي 1390
روح الله معافی راه حل ورزش و جوانان استان است
نا شناس 27 دي 1390
اقایان کمی باانصاف باشید درهمه کارها خداروفراموش نکنید باابروی مومنین اینگونه بازی ننمایید
نا شناس 27 دي 1390
اگه واقعا مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان این کار ها رومیکنه پس واقعا باید به پریچهره گفت مار تو آستین خودت پرورش دادی. امیر جان :وچه ره ملا هاکاردی شه جان بلا هاکاردی
نا شناس 27 دي 1390
روی سخنم با این بنده خدای ... است که گویا یوزارسیف زیاد دیده و مثل دور وریای آنوخماهو از پ.... دفاع می کنه کدوم تحصیل کرده ورزش ؟ خل... که معاون مدیر کلتونه یک میرزا بنویس اتوبوسرانی در حمل نقل بوده این کجاش مدارک دانشگاهی ورزشی داره؟ مگه این آقا جزوء بدنه ورزش نیست؟رئیس تربیت بدنی با... کیه ؟ جوی... کیه ؟ بگم بازم بگم ؟انسان محترم پاچه خواری هم حدی داره.این مدیر گل ضرابت تو زور خونه هرچه هیات داشت با سیاسیون معامله کرده تا حالا بعد تو انگار تو باغ نیستی در ورزش مازندران چه خبره .این مدیر کل شما تا چند روز پیش اسم خودشو تو تندیس اخلاق جعل کرده بود تو کجا بودی از او مثل مشرکین دفاع کنی .چپ و راست جوابیه می فرسته برای استانداری چرا در خصوص جعل اسمش تو تندیس اخلاق جوابیه ننوشت خجالت بکشید که متاسفانه نمی کشید.
از بروبچه های اداره کل 28 دي 1390
این اداره کل با مسئولین ..... باید بمیره یا باید با خاک یکسان بشه اینقدر ضعف داره از ترس ضعفش دستور میده شمال نیوز را فیلتر کنند واقعا خاک توی سر ... شتر سوار ی دولا دولا ..
هیات ورزشی ساری 28 دي 1390
برادر خلردی دم در آوردی ؟
ساری 28 دي 1390
جناب پریچهره تا کی ریش گرو گذاشتن تاکی من بمیرم تو بمیری؟ شنیدی میگند این بمیری دیگه از اون بمیری ها نیست ؟
نا شناس 28 دي 1390
عزیز دل برادر من به قول شما یوزار سیف زیاد دیدم آره نه اینکه توی ادارات دیگه همه کارکنان اون اداره دکترا تخصصی دارن ، همه فوق تخصص هستند همین آقای خلردی که تو میگی میرزا بنویس حمل ونقل هست به اندازه ده تای جنابعالی حالیش میشه اگر راست میگی وبا این لحن تند حمله میکنی خودت کجای ورزش هستی چقدر از ورزش حالیت میشه اصلا میدوی چند تا رشته ورزشی داریم همه این دوستان ما که جنابعالی نام بردی از رئیس جویبار و بابل و..... همه تحصیلکرده واز بدنه ورزش و با سابقه بیش از 20سال هستند من نمیدونم کجا وچی جوری واز کی زخم خوردی که این جوری فریادت داره به عرش میر سه . به قول وفرموده امام خمینی ، ای آمریکا از دست ما عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر که مصدلق شماهاست
نا شناس 28 دي 1390
اقای رئیس
چرا خبر ی که در مورد معافی و پشت پردشو با پریچهره فرستادم کار نکردید با معافی دستت تو یه کاسست شاید هم میخوای واسش کار کنی مدیر کل بشه ؟





l ...م 28 دي 1390
داداش عزیزی که ترسیدی ونویسنده را امریکا خودت را.... اتفاقا همین تصورات واهی است که شما احساس میگنید به حق هستدید موصوع آگهی رپرتاز را هر کسی میتواند پیگیری کند حتی خود مدیر گل وبه راحتی مشخص میشود امریکایی کیست وفرصت طلب کیست !!!!نگفتیم مدیر گل بیسواد است بحث پله وآسانسور هم نبود بحث راند است میگویید نه بروید بعد از دو ماه از سالنهایی که افتتاح شد ببینید چقدر اشکال دارد؟؟؟؟؟؟ لابد اینجا هم امریکا مقصر است
یییییییییییییییییی 28 دي 1390
با سلام به مدیر سایت شمال نیوز
دوست دارم مطلب منو حتما برای بینندگان تون نشون بدید از نظر مدیریتی کار پریچهره درست نیست چون مدیر باید طاقت انتقاد رو داشته باشه
ییییییییی 28 دي 1390
پریچهره نظرت رو نسبت به رسانه تغییر بده چون نبود رسانه خلاء بزرگی در کشور است
رضا شریعتی 28 دي 1390
عجب آدمی این پریچهره مرد باشو جواب انتقاداتو بده اگه حق با تو بود، اگه حق با تو بود چرا الان جایگاه نساجی،سایپا شمال،صنعت ساری ،کشتی مازندران و......اینه؟
نا شناس 28 دي 1390
مسئول پاسخگو ميگويند اين !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ساری 28 دي 1390
تا بوده همین بوده افراد پست ، دروغگو ، دزد ، دورزن ، قابچین ، دستمال بدست ، چاپلوس ، ازجمله خسهایی بودند و هستند که با بالا نشستن ها ، هویتشان تغییر نخواهد کرد ریشه شان خراب است . فقط اسمشان بزرگ است و دیگر هیچ.
از شهرستان 28 دي 1390
دردود بی پایان به مدیریت شمال نیوز دل شیرش بی همتا ست احسنت واقعا حرف نداری ..............
از قائم شهر 28 دي 1390
بازرسین عزیز ، ع ... را بررسی کنید می فهمید چه گندهایی دراداره س داشت وداره قصد سرپوش گذاشتن رو داره وای بر ورزش وای بر ورزش..
نا شناس 28 دي 1390
پاسخ به شما که انقدر سنگ پریچهره و اون خلردی را به سینه میزنی به مثال نرود میخ آهنی در سنگ است.
این چند سوال را جواب بده :

1 چرا با توجه به این که پریچهره در زیر نامه درخواست پرهام نوشته با رفتن سعادتمند مخالفت می شود این آقا را از پستش خلع کرد و خلردی را جاش گذاشت ؟
2- مگر غیر از اینه خلردی هم چند پست از قبیل: معاون اداره کل + عضویت در صنعت ساری + نایب رئیس هیات فوتبال و ... داشت که الان جای سعادتمند هم نشسته؟
3- تو که بنظرم ارزش شما را نداری می تونی بگی چندتا هیات استان تا الآن به واسطه حضور افراد سیاسی به غیر ورزشی ها داده شد؟

4- وقتی هیات ها از بی پولی فریاد می زنند چه دلیلی داره با توجه به داشتن چند خودرو در اداره کل ماشین مدیران خریداری بشه؟
5- رئیس ورزش همگانی استان کیه ؟
6 - چرا بایستی یک مدیر کل اون هم تو سایت رسمی خودش اسم خودشو تو مدیر کل های کندید تندیس اخلاق جعل کنه ؟
و صدها مثال دیگه که این جا جاش نیست فقط اینو بهت بگم وقتی ریز مشم تو ورزش از این می سوزم که اگر افتخارهای ورزشی خودمو بندازم تو گردن شما پاچه خوارها کمر نمی تونید بلند کنید.من فکر کنم با یک نگاه سطحی به کامنتها می تونی خجالت بکشی که متاسفانه این قیافه حق به جانب گرفتن در مدیریت این مدیر کل و یارانش مرسوم هست.
l ...م 29 دي 1390
کدام بازرسس!! این آقا بازرسس در اداره ورزش خودش عامل اصلی تمام زد و بند های پشت پرده است طی چند سال گذشته این آقا خوب توانسته تمام کند کاریها رادرورزش استان لاپوش بگذارد.نمی دانیم اداره گل باز رسی استان دارند چی کارمیگنند؟؟؟
نا شناس 29 دي 1390
جناب معافی :

با کمک مدیر شمال نیاز و ... هم نمیتونی مدیر کل بشی !؟

شک نکن !! تو همون مجریی مراسمات بیشتر نیستی .
هوا برت نداره حالا بعد چند بار رد شدن تو یه مصاحبه ساده سامان جوانان وقت اقای معاون محترم استاندارو نماینده برات خودشونو کشتن که سرپرست سازمان جوانان مازندران شدی فکر کردی اداره کل تربیت بدنی هم مثل اونجاست ؟؟؟؟
نه بابا خواب دیدی خیره اینجا اونجا نیست انقدرم با تخریب پریچهره سعی نکن خودتو مطرح کنی همه میدونن کار شماست این خط و مشی ها مرد باش و مردانه برو برگرد اموزش پرورش جای تو اینجا نیست


اقای مدیر سایت اگه واقعا ادعا داری بیطرفی این مطلب رو کار کن وگرنه ....
نا شناس 29 دي 1390
برای کشتن پروانه اورا له نکن ,بالهایش را بچین خاطرات پرواز اورا خواهد کشت

کاری که معافی با همکاری شمال نیوز داره انجام میده مردم بیاید ببینید دارن مدیرکل خدومو ارزشی رو ...
ah 29 دي 1390
اداره ورزش مازندران یک سایت دارد که توی آن سایت همه دارند از هم تعریف وتمجید میگنند یکی از معیارهای تشخیص فعالیت ورزش دراستان حصور درهمین سایت هست هر چه تعریف وتمجید کردی از جنابان
ساری 30 دي 1390
من یکی ار پیشکسوتان ورزش هستم فقط میتونم بگم در تمـــــــامی دوران خدمتم دوره ای به مثل دوره پریچهره ندیدم ... حیا ها رفت ، دزدی فریاد میزند ، احترامها رفت ، بی حرمتی ها آمد ، حجابها رفت ، بی شرمیها آمد ، خوبیها رفت ، بدیها آمد ، حلالها رفت ، حرامها آمد ، حفظ حریمــــــها رفت ، ارتباطات ناشایست آمد ، پاکیـــــــهارفت ، چفت وجورشدن همکاران آند ، و هزاران بی حرمتی دیگر پریچهره چه کردی با ورزش ،
ساری 30 دي 1390
کسی که خوابیده به راحتی میشود بیدراش کرد ولی کـــسی که خودش را به خواب زده هرگز ؟ این حکایت جناب مدیر کل است که میداند چی میگذرد و لی خود را به نادانی و خواب میزند (( سری به واحد فنی مهندسی بزن ببــین چه خبره ؟ فاجعه است ؟ از همه نظر ..............بهتره جناب مدیر بررسی کند ، افــــــتضاح است ....
هیات های ورزشی 30 دي 1390
آقای بازرس ادراه کل ، گندهای شهرستان ها را با رشوه و هماهنگی قبلی می پوشاند تا مبادا به بازرس بودنش لطمه بخورد ، گندها را گزارش نمی کند بلکه می پوشاند چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نائب رئیس هیات... 30 دي 1390
جناب پریچهره در معاونت ورزش بانوانت ........؟ منشـا بسیاری از مسائل...؟ از انجاست ؟ همان گذاشتن ایشان بعنوان ورزش بانوان کارت را خراب کرد چون...؟
اداره کل 30 دي 1390
مهدی معافی ما نمی دونیم توی ورزش روستایی چقدر برات بود که اینقدر برایش دست و پا میزنی ؟ و تقلا میکنی ، دعوت نشده خودت رو قاتی جشنواره فریدونکنار و برنامه های دهه فجر میکنی ؟ پس چیزی برات بود و است پول بد چیزیه ؟
مهندس کاشانی 1 بهمن 1390
از من نشنیده بگیرید مدیر دایره ف... اداره کل ورزش وجوانان استان مازندران شریک پیما نکاران است !!!! بخاطر همین مسله است که یک سال خانه کشتی آمل افتتاح شدهیچ کسی نتوانسته سونا وجکوزی آن را راه اندازی کنه گویا وسایل نصب شده علاوه بر دسته چندم سوخته واز کار افتاده هستند!!!!!!!
نا شناس 1 بهمن 1390
فقط تور رو به خدا قسم به داد ورزش بهشهر برسید فساد... بیداد میکنه
قربانیان 2 بهمن 1390
آقای خلردی مدیری دلسوز و متین و با شخصیت میباشد مرد عمل و نیک کردار و با شخصیت........
این جمله در وصف این انسان قریخته تقدیم به تمامی هواداران خلردی عزیز:ای مرد میدانها و ای فاعل بی ادعا فعلت ماندگار و قدومت پایدار خوهد ماند.
قربانیان 2 بهمن 1390
آقای خلردی مدیری دلسوز و متین و با شخصیت میباشد مرد عمل و نیک کردار و با شخصیت........
این جمله در وصف این انسان قریخته تقدیم به تمامی هواداران خلردی عزیز:ای مرد میدانها و ای فاعل بی ادعا فعلت ماندگار و قدومت پایدار خوهد ماند.
ساری 4 بهمن 1390
خلردی ادمی ترسو وبزدل است که توی دستان مدیر به مثــــــــــل موم است خلردی مرد میدان پولهای بی زبان است و قدومش در لابه لای پولهای جابه جا شده ماندگار.... ای فاعل بدکردار ، ردپایت پایدار...
اداره کل 4 بهمن 1390
خلردی کیلویی چند ؟
هیاتهای استان 4 بهمن 1390
جوابیه کامنت بالا: ای خ...ای مرد میدان پولها ، ای فاعل جابه حایی پولها ، ردپایت در جابه حایی پولها ماندگار ، قدمهایت د رحمل چکها پایدار ، ای دلسوز و نگران صندوق نسوزها ، ای با شخصیت در شـــــــمردن پولها ، ای متین در ارامش دوز کلکهات، ای لطیف در نگا ه کردن دسته چکها و تراولها ، ای وای وای . تقدیم یه هوارادان جابه جایی پولها در سیم ثانیه ؟
از بهشهر 4 بهمن 1390
اگر بهشهر را بررسی کنید چی میگید؟تمامی صفات ناشایست بالارا جناب رئیس تربیت بدنی بهشهر یکجا داراست ، خوش به حال پریچهره..
ساری 8 بهمن 1390
هرچی بگید چموش تر از بازرسی اداره کل وجود ندارد دزد سرگردنه است که توانست با همین ترفندها سالها بماند باج ...رشوه... وقتی روسای شهرستانها به راحتی .......... اداره کل که دیگه همه چی دست خوذشه ریش و قیچی ... بازرسی بررسی کن نه اینکه چشم پوشی کنی....
نا شناس 8 بهمن 1390
به تازگی یکی از پروژه های بزرگ در غرب استان (چالوس) به برادر مسئول بازرسی اداره کل (700 میلیون تومنی) با طرح در جلسه آنچنانی داده شد ... خیلی متاسفم
نا شناس 8 بهمن 1390
برای تحویل سالن ورزشی روستای بادله هم مسئول بازرسی خیلی تلاش کرد چون پیمانکارش برادرش بود ... خلاصه برادره دیگه ...آره داداش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.